Obserwatorzy

sobota, 3 maja 2014

Majówka :D

Hej kochani jak mija majówka??
U nas zapowiadało się super 25 stopni...już miałam plany na małe/wielkie wyjazdy za miasto :D a raczej do miasta...
Nagrałam nawet ulubieńców w plenerze
zapraszam....



Ale niestety zanim majówka się tak naprawdę zacząła...lunął deszcz i tak pada do dziś :(

No więc na pocieszenie 1go maja pojechałyśmy z mamą na pizzę miało być wesołe miasteczko...było ale tyci tyci bo niestety deszczyk zmoczył wszytsko :/

jest nawet Get Ready With Me
nowy montaż



Były też na osłodzenie desery lodowe...no miód w gębie...w życiu czegoś takiego dobrego nie jadłam mniam mniam :D
coś a la :D te na zdjęciu :D ale więcej owoców: truskawek, malin, jagód, wiśni, 3 gałki lodów i bita smietana do tego sosy noooooooo aaaahhhh


                                                                      cena 18zł, ale warte
                                                           oj dalej czuje ten smak :D mniam

Tak mi posmakowało, ze dzis na te desery zabrałam męża :D hihihi

No i została mi z tej całej deszczowej majówki wolna niedziela :D akurat szczęśliwie mi wypadło :D ale się cieszę- jutro odpoczywam nie maluję się nie ubieram- dresy pełen luz :D

Za tydzień mam komunię mojej chrześnicy :O mam nadzieję, ze bedzie piękna pogoda kiecka kupiona więc nie ręczę za siebie jak będzie inaczej!!!

Wiecie co...majówkę to ja miałam jak chodziłam do szkoły...teraz jak pracuję w sklepie to nie ma dla mnie takiego czegoś jak wolne weekendy czy majówki...bo tak serio to miałam wolne dwa dni 1szy i 3ci maja... 2go byłam w pracy no i 4 szczęśliwie mój wolny...
Jak ktoś pracuje w większej firmie to zapewne ostatni raz w pracy był 30go kwietnia i idzie 5 maja dopiero - TO SIĘ NAZYWA MAJÓWKA :D
Ale WAM wszystkim zazdroszczę :/

Wieczór mija spokojnie mój plan ćwiczeniowy zaliczony :D oj wciąga :D
Teraz "Jak stracić chłopaka w 10dni" ogladąłam już, ale wspominam to dobrze więc obejrzę ponownie a co mi tam :D chyba, ze zasnę wczesniej, bo to tez biorę pod uwagę :D

Dobra oglądam
A Wam życze miłego wieczorku :D
Paula :*

4 komentarze:

  1. oj tak majówki to ze szkoły pamiętam ;) dobrze, że dziś masz wolne, bo ja niestety dziś też w pracy siedzę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie majówka pochmurna :( dziś troche słoneczko wyszlo ale takie zimno ze kurtka jest niezbedna :( zapraszam do siebie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pracuję na stacji benzynowej i nie pamiętam co to długie weekendy albo święta spędzone w domu.... Cały czas w pracy, jak nie zmiana na dzień to na noc i tak w kółko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Cię czytam to jakbym czytała o Sobie :P pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń