Obserwatorzy

czwartek, 24 lipca 2014

Urlop :D jak to pięknie brzmi

Od 21go oficjalnie jestem na urrrrlllooooppppieeee juuuuppppiiii....ale w sumie już prawie tydzień zleciał :( ah piękne chwile szybko mijają. Planowaliśmy jutro wyjazd na 4 dni nad wodę...ale pogoda się zepsuła, ja zawsze mam pecha jak ja zaczęłam urlop to jest zimno...za to dwa tyg temu kiedy to moja mama się urlopowała były upały

Ktoś mi powie gdzie ta sprawiedliwość??
Plisss tam na górze jeśli ktos mnie słyszy poproszę lepszą pogodę, bardzo ładnie proszę :D :*

A tak w innym temacie makijaż :D i kilka zdjęć
From zero to hero :D
      Przed....



Bardzo lubię ten make up :D wydaje mi się, ze podkreśla pięknie oko, otwiera je :D




Okay a dziś zaszlałam :D mocniejszy makijaż, rdzawo- rudy przyciemniony czekoladą :D co Wy na to??




Noooo poszalałam :D ale co mi tam pogoda za oknem beznadziejna to chociaż makijażem mogę się bawić :D





Dobra, bo Was zanudzę tymi makijażami :D

A to na dowód dla tych, dla których nie jestem Rudzia :D



A tak, żeby się dobić...całkowicie.........



Jeszcze tydzień temu prażyłam się w słońcu, a dziś???A DZIŚ LEJE OD RANA BRRRRRR.....



      TAK SIĘ CIESZYLIŚMY :D

  Dlatego plis pilis :D jutro słoneczko :D 

A chcemy jechać tam....
http://sielskawoda.pl/
Na ich fejsie więcej zdjęć :D
https://pl-pl.facebook.com/sielska.woda

Mieliśmy jechać na parę dni na Nysę...no ale nie ma nic wolnego :( nic ani jednego pokoju :(
Więc pojechaliśmy wczoraj do Opola kupiliśmy namiot ooo ooo ten 


Czteroosobowy był w promocji w decathlonie za 499,99 z 699,99 :D się opłacało :D heheheh 
Duży, miejsca fulll, 157 cm wysokości w przedsionku, szybki w rozłożeniu,  Marcin bedzie miał na ryby :D no i oczywiscie z żonką na wyprawy :D
JEŚLI DESZCZ PRZESTANIE PADAĆ :D
Dobra...tyle kochani w tym wpisie :D 
Piszcie jak Wam się podobają makijaże, w sumie ten rdzawy nagrałam :D ale dziś taka pogoda, ze nie wiem jak to wyjdzie na filmie, zobaczymy

Buziaki 
Paula :*

8 komentarzy:

  1. A my niedawno wróciliśmy z Zakopanego- pogoda częściowo dopisała.
    Udanego i pogodnego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super makijaż.. sliczny.. jak zawsze Pauli.. jak zawsze.. pozdrawiam Łuki..

    P.S. zajrzyj czasem na FB i powiedz co u Ciebie..

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas upały cały czas:) z czego jak Wiesz Kochana jestem MEGA szczęsliwa.. my zmarżluchy lubimy ciepełko:) życze słoneczka i dobrego urlopu:):***

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina jak układasz te piękne fale na włosach może nagrasz film chętnie zobaczę:) makijaż piękny życzę dużo słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witai Paulinko przykro ze niemialas pogody w trakcie urlopu:-( ale jeszcze moze ci sie uda zlapac sloneczka:-) Makijaz sliczny jak zawsze:-)ty pogodna i usmiechnieta milo patrzec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten rdzawo - rudy makijaż.. I ten naszyjnik jeszcze do tego.. Idealnie.. Jak Kleopatra... Tylko te oczy jakieś takie smutne na tych zdjęciach z tym makijażem.. Pozdrawiam - Łuki.. P. S. Udanego urlopu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla tego uważam, że jak urlop to tylko w ciepłych krajach: nie martwię się o pogodę, w hotelu podadzą jedzenie, posprzątają- 100% wypoczynek. Wolę w ciągu roku trochę przyoszczędzić, żeby przez 2 tyg nad ciepłym morzem/oceanem podładować akumulatory na najbliższy rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn namiot też fajny, ale w ramach weekendowego wyjazdu, ucieczki z miasta, ale nie jako właściwy urlop.

      Usuń