Obserwatorzy

sobota, 30 sierpnia 2014

Dziewczyny lubią...czerń :D

Dziś postawiłam na czerń...nie wiem co mi się stało, ale na dzień dzisiejszy czerń to mój ulubiony kolor odzieży. Jest taki standardowy, wszystko do niego pasuje, do tego klasyczny i seksowny :D

W sumie w tej stylizacji nie ma jakiś cudów, wygoda na pierwszym miejscu, prostota, ale myślę, ze coś jest w tym z pazura :D

Dobra dobra już pokazuję





Zestawiłam czarną bluzkę z dużymi wycięciami z boku i leginsy, bluzka była na tyle długa, że śmiało można było w tym wyjść.

Makijaż tez delikatny, akcent na ustach- fuksja mój ulubiony kolor tu avon ultra colour bold fearless fuchsia



I jak??

Pogoda nie dpisuje ostatnio jak w Irlandi słońce i deszcz :/ brrrr...jesień idzie...nie ma mocnych. Na wierzch wybrałam narzutkę z choies, beżowa, zwiewna, na tą porę idealna. Powiem Wam szczerze, że na wieszaku nie robi wrażenia, wygląda jak fartuch, ale na człiwieku...to juz inna gadka :D





No i to tyle.
Podsumowując:

Bluzka choies http://www.choies.com/product/black-i-don-t-trust-me-either-print-loose-vest?cid=5315margaret
Leginsy PEPCO
Buty CCC
Narzutka choies http://www.choies.com/product/beige-coat-with-half-sleeves?cid=5315margaret
Biżuteria zegarek geneva, bransoletka Ania Kruk

Miałam dziś na yt wgrać moją organizcję kosmetyków, no ale nagrałam wstęp, ale nie mam zakończenia eh...ja nie wiem od czego ja mam głowę :/

Muszę jutro nagrać :D i jutro będzie

Trzymajcie się buziaki :*

Paula:*

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz wspaniale !:) ostatnio Twój styl naprawdę zmienił się na lepsze, widać w Twoich stylizacjach, że elementy są dobrze przemyślane i dobrane :) stroje są jednoczesnie modne ale z drugiej strony klasyczne i eleganckie. Mam prośbę. . Czy mogłabyś nagrać filmik o tym jak wykonujesz tą fryzurę , co jest na zdjęciach z tą stylizacją? Jestem w szoku , że przy takiej długości włosów uzyskałaś takiego dużego koka. Świetnie to wygląda. Dlatego bardzo proszę o filmik z tą fryzurą. Pozdrawiam , Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana już ci mówię, doczepiłam kucyka :D stąd taka objętość :D

      Usuń
    2. No tak.. nigdy bym na to nie wpadła :) świetny pomysł. A może masz jakiś sposób albo radę na to by ułożyć takiego koka u góry, ale bez doczepiania kucyka i uzyskać objętość? Niestety mam bardzo cienkie włosy, dlatego niezbyt ładnie wyglądają moje upięcia. Nawet próbowałam robić te fryzury, co pokazywałaś z warkoczykami, ale też nie wychodziły, bo brak tej objętości. :) bardzo proszę o radę. :)

      Usuń
    3. a próbowałaś moze wypełniacz koka??u mnie się super spisuje...kupiłam niedawno bo właśnie moje włosy też mają mało objętości i same wyglądają marnie, a z wypełniaczem super

      Usuń
    4. A z czego robisz tą kokardkę

      Usuń
  2. Super stylizacja :-) wygladasz w tym koczku rewelacyjnie.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. może następny filmik na yt ulubieńcy sierpnia :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja,masz rację wygoda najważniejsza,a ta fuksja na ustach-super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze Paula to bez tej narzutki w ogóle mi się nie podoba, ale w narzutce to całkiem co innego i normalnie bym się za Tobą na ulicy odwróciła :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem bardzo fajny strój :D ja tego typu zestawy nazywam wybiegowymi :D miasto, zakupy, kawa u kumpeli do tańca i do różańca:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, założyłaś jasną elegancką narzutkę do luźnego i niezobowiązującego, a w dodatku zupełnie czarnego stroju. Skompletowałaś to z turkusowym zegarkiem... odważnie, może tak to ujmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka tak mi się podoba, nadaje całemu strojowi rockowy look - uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń