Obserwatorzy

wtorek, 15 kwietnia 2014

Piękną mamy jesień tej wiosny :/

A jak u Was z pogodą?
Kurcze jakieś mam parcie na szkoło z tymi pogodami :D heheh prawie jak Paulina Sykut-Jeżyna Paulina się zgadza no i w sumie też mam dwa nazwiska :D
No, ale ok koniec z pogodami...

Po pierwsze to tak dla odmiany jestem chora (to było jak najbardziej ironiczne) silne zapalenie gardła :(
noooo i antybiotyczek, cała reklamówka leków no i 6 dyszek w aptece w tym miesiącu już 150zł- ja powinnam mieć kartę stałego klienta :D

Oj ze mną już chodzi od soboty i jakoś jej nie spieszno do wyjścia :D

No a tak całkiem poważnie to nigdy w życiu mnie tak gardło nie bolało nic nie pomaga NIC...eh jeszcze dwa dni i zwariuję :(

No dobra bo jak myślę to mnie coraz bardziej boli...
Ze spraw bardziej pozytywnych i przyjemnych jak najbardziej to pokażę Wam mój nowy zakup w sumie dwa:
Pierwszy typowo łazienkowy na kosmetyki, płyny, proszki itd, itp
tadam :
W sumie oceniam jej jakość 3,5 na 5
Bo niby wszystko ok kolor ładny, ale jest strasznie brudna od kleju :/  buuuu i trza szorować

No a druga rzecz, z której jestem strasznie zadowolona w sensie, ze to kupiłam bo w sumie zamówiłam dopiero dziś to coś dla Alusia :D
Aleks teraz śpi na wersalce, starej, od babci, tak przejściowo, żeby się nauczył sam spać
No a teraz postanowiłam kupić mu coś lepszego, nowego przede wszystkim :D
Oczywiście pewnie pośpi w tym do 12, 13 lat a potem kolejny zakup :D
No ale to jeszcze daleko :D

Ok, a tak ze spraw YouTubowych to właśnie wgrywam film test na żywo nowości od Oriflame marka THE ONE od Ori-Team - zapowiada się ciekawie :D
Na początek maskara :D
Zapraszam za kilka chwil :D
Dajcie znać co myślicie


Aha ze spraw organizacyjnych to jeszcze się zastanawiam, myślę na różne sposoby jak ten blog będzie funkcjonował hm...co ile wpisy...na jaki temat...muszę to ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi, żeby każdy był zadowolony. Od razu mówię nie będzie to codziennie nie ma takiej fizycznej możliwości :/
Przemyślimy to :D

Buziaki
Paula :*

1 komentarz:

  1. Paulinko! Wracaj do zdrowia! :*
    A zakupy widać udane! Cieszę się razem z Tobą. ;)

    OdpowiedzUsuń