Obserwatorzy

sobota, 19 kwietnia 2014

Sałatka z kurczakiem i szpinakiem

Smaki Wielkanocy

Moje drogie panie :D wszystkie piękności świata każda z Was z osobna nie ma wyjątków pamiętajcie o tym, jestesmy wyjątkowe i piszę tu do każdej osoby, która to przeczyta :D

Po pierwsze wszystkiego dobrego na święta, zdrowia, radości i pogody ducha, żeby ten Chrystus zmartwychwstały obdarzył każdego z nas spokojem ducha, szczęściem i spełnieniem. Aby w naszych rodzinach były same dobre dni, abyście byli zawsze szczęśliwi zeby szczescie Wam sopisywało kazdego dnia :D
Radosnego ALLELUJA :*



No i po drugie kręcim już vloga no, ale wgram go dopiero po świętach
Pisałam Wam o sałatce z kurczaka i widze chętne na przepis :D no więc zanim wyjdziecie z kuchni na dobre zdradzę Wam przepis :D może jeszcze upichcicie :D
Smaku jeszcze nie znam, bo będe robiła pierwszy raz :D ale zapowiada się pysznie a więc:

notujecie??

składniki potrzebne do wykonania

-- 100g szpinaku
-- 100 g rukoli (ja daję sałatę lodową bo ją lubię porwę na kawałeczki małe)
-- 400g piersi z kurczaka
-- 4 jaja na twardo
-- czerwona cebula (nie musicie jak nie lubicie)
-- pęczek rzodkiewek
-- 100 g czarnych liwek (ja nie daję bo nie lubię)
-- 200 ml sosu vinegret (ja dam ten z viniar francuzki)

znalazłam przykąłdowe zdjęcie, ale widze tu pomidorki więc można też dodać, ja jednak bede dodawała to co wyżej :D




Jeśli chodzi o wykonanie, to oczywiście pierś dusimy potem podpiekamy na złoty kolorek, reszte składnkików siekamy , kroimy jak lubimy

Liście szpinaku przelewamy wrzątkiem i schładzamy

Potem polewamy sosem :D
I gotowe
Chyba będzie pysznie :D

Dobra ja uciekam robić gołąbki, jarzynka juz gotowa :D, galareta też :D

A do ciast...to...ja się nie nadaję :D heheh

Buziaki :*

1 komentarz: